استخر های مجزا

استخر بزرگسال

استخر بزرگ ( بزرگسال)

این مجموعه مجهز به دو استخر بزرگسال و کودک است که ابعاد استخر بزرگسال 14*25 متر و استخر کودک 14*4 متر می‌باشد. عمق حوضچه استخر بزرگ از 50 سانتی متر تا 400 سانتی متر به صورت شیب دار بوده همچنین دمای آب در تابستان 29 درجه و در زمستان 31.6 درجه سانتی گراد می‌باشد.

سیستم فیلترینگ و تصفیه آب مطابق با استاندارد های جهانی است که نتیجه آن پاکیزگی و تمیزی آب در حد آب مقطر می باشد. که کل آب استخر هر ۶ ساعت یک بار به صورت کامل و اتوماتیک و در ۷ مرحله تصفیه و فیلتر می شود.

استخر کوچک ( خردسال )

عمق حوضچه استخر کوچک 60 سانتی متر است. دمای آب در تابستان 29 درجه و در زمستان 31.6 درجه سانتی گراد می‌باشد.

در قسمت عمیق استخر کودکان هیدروتراپی و آب درمانی که شامل دوچرخه، تردمیل، جامپینگ نیز می شود انجام می شود. همچنین بدنسازی در آب (آکوا فیتنس) و بنا به تشخیص مربی اختصاصی ورزش در آب حضور دارند با توجه به نوع ورزش مورد نظر از وسایل مخصوص نظیر دمبل، نودل و … نیز استفاده می شود.

استخر بزرگسال

29 شهریور 1403 21:49

جهت رزرو وقت ماساژ و حمام سنتی مجموعه، تماس بگیرید

موقعیت استخر روی نقشه

درحال بارگزاری نقشه...

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

سالن هوازی شامل دستگاه اپتیکال یا اسکی فضایی، دو عدد تریدمیل ساحلی، میز پرس سینه،هالتر، وزنه در اندازه های مختلف، دوچرخه ثابت و مغناطیسی می باشد.

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

این مجموعه مجهز به دو استخر بزرگسال و کودک است که ابعاد استخر بزرگسال 14*25 متر و استخر کودک 14*4 متر می‌باشد. عمق حوضچه استخر بزرگ از 50 سانتی متر تا 400 سانتی متر به صورت شیب دار بوده همچنین عمق حوضچه استخر کوچک 60 سانتی متر است. دمای آب در تابستان 29 درجه و در زمستان 31.6 درجه سانتی گراد می‌باشد.